Gedragsverandering / 19 MEI 2020, 17:15:00 Adverteren tijdens crisis? Kijk naar WOII Adverteerders en de Amerikaanse regering werkten tijdens WOII samen om reclame te maken voor producten die je niet eens kon kopen.
Reputatie & crisis / 30 SEPTEMBER 2019, 13:45:00 Benoemt Albert Heijn een topvrouw, is het weer niet goed Column. Albert Heijns poging te emanciperen oogst kritiek. Terecht of ongeduldigde hysterie?
Campagnes / 16 SEPTEMBER 2019, 17:26:00 Klaas Knot (DNB): 'Campagnes Heineken, Hema en KPN eerste tekenen recessie' Column. Nederlandse bewegingen lekker terug naar de basis. Toeval of niet?
Merkstrategie / 25 AUGUSTUS 2019, 21:33:00 Voor begenadigd marketeer Michel Schaeffer (1967-2019) was het niet snel goed genoeg Schaeffer schreef niet alleen ‘Het geheim van bol.com’, hij was het ook.
Customer Experience / 22 AUGUSTUS 2019, 18:47:00 Abo-demente Nederlanders collectief in pak genaaid Gemiddeld hebben we 16 abonnementen. Een tientje hier, een paar euro daar, dat ben je - samen met je inloggegevens - snel vergeten.
Diversiteit / 19 JUNI 2019, 11:32:00 Aanrechtbank Wie grote stappen wil maken, laat zien dat stereotypering niet alleen de vrouw tekort doet, maar allereerst de CFO.
Digital transformation / 15 MEI 2019, 13:49:00 #DOESLIEFTEGENDATA Wie voortaan bermbom of Semtex googlet, krijgt onmiddelijk #DOESLIEF voor z’n kiezen.
Data & Insights / 17 APRIL 2019, 16:37:00 Reclamebureaus steengoed in het oplossen van het verkeerde probleem Winnaars in de hedendaagse marketinggame combineren harde marketingdata met emotionele inzichten.
Digital transformation / 5 MAART 2019, 16:38:00 Bezos’ dodelijke doos van Pandora We betreden het tijdperk van predictive marketing. En dat is slecht, heel slecht nieuws voor commoditized producten en merken.
Bureaus / 11 FEBRUARI 2019, 13:47:00 Adverteerders met bindingsangst falen Adverteerders onderschatten het rendement van consistentie en wederkerigheid in een bureaurelatie.