Customer Experience / OCTOBER 2, 2013 11:17 (Gastblog) Belgische rock and roll in een Oerhollandse open keuken Marieke Heesakkers SMP - We leven in een tijd waarin veel onzeker is. Oude structuren staan op instorten. Steeds meer mensen eisen dat…
Customer Experience / JUNE 14, 2013 11:28 Netwerken tot je blauw ziet Vitas Kersbergen: Een paar weken geleden werd ik uitgenodigd door de Brown Paper Company voor zomervaren… een avond rondvaren in de…
Programmatic / JUNE 12, 2013 10:43 Ga eens vreemd in een andere branche Door Jeanine Dijkhuis SMP - Wie vooruit wil, kijkt vaak eerst achteruit.
Media / MARCH 14, 2013 16:15 (Gastblog) Kanaalkeuze en optimalisatie Door Mike Hoogveld MSc RM Multi Channel Management is het optimaal inzetten van de diverse communicatiekanalen waar een onderneming…
Carriere / MARCH 14, 2013 10:45 (Gastblog) Duurzaam moet vooral makkelijk zijn Door Coen Bijlsma MBA RM De consument wil best duurzaam, maar ze wil ook veel andere dingen. En bij gebrek aan tijd heeft de…
Programmatic / MARCH 13, 2013 07:57 (Gastblog) B2B wordt B2P Door Gijsbregt Vijn B2B marketing gaat over het vinden van leads, leads en nog eens leads. Omdat de meeste klanten steeds vaker hun…
Merkstrategie / MARCH 12, 2013 08:41 (Gastblog) Online marketing Door Marjolein Visser RM De ontwikkelingen in online marketing gaan razendsnel. Het gebruik van ‘mobile devices’ en de integratie van…
Programmatic / MARCH 8, 2013 10:14 (Gastblog) Co-creatie als drijver van klanttevredenheid Door Rob Besseling We leven in het verbindingstijdperk. Een tijd waarin klanten verbonden willen zijn met bedrijven en merken.…
Data & Insights / MARCH 7, 2013 08:10 (Gastblog) Consument inzicht en beïnvloeding Een bijdrage van Annemarie Borzone - “Van ‘insight’ naar propositie is te kort door de bocht; doorgrond ook je eigen merk”
Customer Experience / MARCH 5, 2013 12:12 (Gastblog) Marketing is springlevend! Door Guy van Liemt RM Steeds meer organisaties en merken nemen de purpose als het kloppende uitgangspunt van hun…