Customer Experience / 2 OKTOBER 2013, 11:17:07 (Gastblog) Belgische rock and roll in een Oerhollandse open keuken Marieke Heesakkers SMP - We leven in een tijd waarin veel onzeker is. Oude structuren staan op instorten. Steeds meer mensen eisen dat…
Customer Experience / 14 JUNI 2013, 11:28:54 Netwerken tot je blauw ziet Vitas Kersbergen: Een paar weken geleden werd ik uitgenodigd door de Brown Paper Company voor zomervaren… een avond rondvaren in de…
Programmatic / 12 JUNI 2013, 10:43:08 Ga eens vreemd in een andere branche Door Jeanine Dijkhuis SMP - Wie vooruit wil, kijkt vaak eerst achteruit.
Media / 14 MAART 2013, 16:15:58 (Gastblog) Kanaalkeuze en optimalisatie Door Mike Hoogveld MSc RM Multi Channel Management is het optimaal inzetten van de diverse communicatiekanalen waar een onderneming…
Carriere / 14 MAART 2013, 10:45:40 (Gastblog) Duurzaam moet vooral makkelijk zijn Door Coen Bijlsma MBA RM De consument wil best duurzaam, maar ze wil ook veel andere dingen. En bij gebrek aan tijd heeft de…
Programmatic / 13 MAART 2013, 07:57:53 (Gastblog) B2B wordt B2P Door Gijsbregt Vijn B2B marketing gaat over het vinden van leads, leads en nog eens leads. Omdat de meeste klanten steeds vaker hun…
Merkstrategie / 12 MAART 2013, 08:41:45 (Gastblog) Online marketing Door Marjolein Visser RM De ontwikkelingen in online marketing gaan razendsnel. Het gebruik van ‘mobile devices’ en de integratie van…
Programmatic / 8 MAART 2013, 10:14:58 (Gastblog) Co-creatie als drijver van klanttevredenheid Door Rob Besseling We leven in het verbindingstijdperk. Een tijd waarin klanten verbonden willen zijn met bedrijven en merken.…
Data & Insights / 7 MAART 2013, 08:10:11 (Gastblog) Consument inzicht en beïnvloeding Een bijdrage van Annemarie Borzone - “Van ‘insight’ naar propositie is te kort door de bocht; doorgrond ook je eigen merk”
Customer Experience / 5 MAART 2013, 12:12:51 (Gastblog) Marketing is springlevend! Door Guy van Liemt RM Steeds meer organisaties en merken nemen de purpose als het kloppende uitgangspunt van hun…