De huidige discussie over brand safety op internet gaat over bij wie de verantwoordelijkheid ligt om content op het internet te controleren. Maar als je niet oplet wordt controle censuur.
In Belgiƫ start Telenet met een test van tv-reclame op huishoudniveau. Hoe werkt dit en waarom wordt dit niet in Nederland aangeboden?
Wat staat de adverteerder en partijen als Ster en Qmusic te wachten als er wordt besloten om de exploitatie te bundelen van OMS en SRG?
Een reclamevrij internet, daar zou iedereen zo aan kunnen wennen.
De digitalisering van marketing zorgt voor een verpauperd merkdenken in het reclamevak
TV-zenders hanteren onduidelijk prijsbeleid en straffen kwaliteit af. De wijze waarop tv-reclame wordt ingekocht is dan ook nodig aan herziening toe.
Voor het eerst werd er op sociale media massaal ingehaakt op het WK2014. Maar hoe val je nog op tussen 1.000 tweets per minuut?
Nieuw tariefstelsel Sanoma maakt online 2 x zo duur als print
Er zijn meer social media adviseurs dan priesters in Nederland.
Het is een leuk getal om over op te scheppen aan de bar bij het MWG congres