Alweer een vriend die een wereldreis maakt. Of een vriendin die in een foto is getagd ergens op een populair feestje. Het kan je onzeker maken. Toch wil je even checken wie wat heeft gepost op internet. Wat een gaaf leven hebben mijn vrienden toch. Waarom ik niet?
Of het nu in de trein is, tijdens een verjaardag of simpelweg in de woonkamer met vrienden: online gaming is niet meer weg te denken als vrijetijdsbesteding van de consument.
AH heeft de nieuwe bonuskaart geïntroduceerd. Met de nieuwe kaart wil de supermarkt op basis van persoonlijke gegevens en winkelgedrag de consument individuele aanbiedingen geven. Hoe lang nog, voordat we naar de supermarkt gaan om daar onze boodschappen op te halen?
Een ondernemer heeft geen moeite om zijn product te verkopen. Toch blijkt het verkopen van het eigen bedrijf nog best lastig. Hoe zet je een goede online marketingcampagne voor een bedrijfsverkoop op?
Het is altijd al belangrijk voor bedrijven geweest om een ‘goede’ naam te hebben. De laatste jaren maakt het onderdeel duurzaamheid een steeds groter deel uit van het imago. Er mag daarom gerust gesteld mag worden dat ‘duurzaamheid sells.’
Het genereren van online exposure wordt in grote mate bepaald door Google. De zoekmachine weet steeds beter de zoekresultaten te ordenen naar kwaliteit. Zo is het als bedrijf onmogelijk om met alleen externe links op startpagina’s de online vindbaarheid te verbeteren. Er dient steeds meer gekeken te worden naar relevante websites, waar bijvoorbeeld een uniek artikel of originele blog kan worden geplaatst. Daarmee wordt een netwerk van websites opgebouwd op basis van autoriteit.