Woensdag viel definitief het doek voor het oer-Hollandse Blokker. Wat kunnen we opsteken van de strategische misstappen die het maakte?
Omgevallen, uit de markt gehaald of verder gegaan onder een andere naam.
Richard Otto sprak Philip Oomen, head of music research & licensing bij MassiveMusic over het creatieve proces van reclamemuziek.
In aanloop van de Reclamemuziek Top 40 vertelt reclame-icoon Wim Ubachs (Het Ei van Ubachs) over de kracht van reclamemuziek.
In aanloop van de Reclamemuziek Top 40 vertelt Liedewij Hentenaar (directeur van het Radio Advies Bureau) over de kracht van reclame.
In aanloop van de Reclamemuziek Top 40 aller tijden vertelt oud-Adformatie redacteur Rob Beemster over de kracht van reclame.
Nu bijna de hele reclame-sector in Cannes de creativiteit viert, is dit wellicht hèt moment om een collectieve campagne te ontwikkelen.
Is er in de discussie rondom de Ster wel voldoende oog voor freedom of commercial speech?, vraagt Richard Otto zich af.
In 2018 namen we niet alleen afscheid van merken, het was ook het jaar dat merknamen terugkeerden.
Een terugblik op het jaar 2018 aan de hand van enkele memorabele merken die verdwenen.