De nieuwe AI-ontwikkelingen maken David Snellenberg zowel vrolijk als verdrietig. 'Alsof we iets krijgen, maar ook iets missen.'
Als reclame mensen tot meer kopen en gokken kan aanzetten, moet het ook het tegenovergestelde kunnen bewerkstelligen stelt Snellenberg.
De focus op de ultra-ultrakorte termijn maakt op dit moment veel merken stuk. We hebben zoveel haast dat we niet vooruitkomen.
David Snellenberg (Dawn) over de onderbuik en (on)logica.
Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: MotherNY.
Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Anomaly.
Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Droga5.
Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: Google Creative Lab.
Op zoek naar nieuwe invalshoeken bezoek ik in NY deze week de beste bureaus. Vandaag: R/GA.