Dinsdag maakte Unilever al bekend Conimex te verkopen aan voedings- en drankenbedrijf Paulig, nu verkoopt Unilever het iconische Unox.
Kerstpakketten zijn duurder en belangrijker dan ooit. Werkgevers zien het als middel om waardering te tonen en personeel te behouden.
Volgens de marketeers staan er landen in de rij om de plek van Zandvoort op de overvolle F1-kalender over te nemen voor fors meer geld.
De mediareus onderzoekt de betalingsbereidheid voor online nieuws onder de doelgroep die geen persoonlijke reclames via cookies wil.
Regeringscommissaris seksueel grensoverschrijdend gedrag schrijft dir in reflectiebrief aan minister OCW.
Volgens de rechtbank valt de campagne met zijn portret binnen de vrijheid van meningsuiting.
In oktober waren consumenten ook al iets negatiever dan in september.
Het zogenoemde Dr. H.P. Heineken Centre moet bestaande producten en processen verbeteren en nieuwe producten ontwikkelen.
Het hof wijst de eis van Milieudefensie voor CO₂-reductie Shell af en vernietigt daarmee de eerdere uitspraak van de rechtbank.
Temu krijgt van ACM en andere toezichthouders een maand de tijd om te melden hoe het bedrijf zijn handelspraktijken aanpast.
Het faillissement werd dinsdag uitgesproken.
De advertentie-inkomsten voor videodienst YouTube groeiden met 12 procent, bijvoorbeeld.
MediaMarkt wilde in de nacht van zaterdag op zondag de deuren openen om grote korting te geven, maar hooligans gooiden roet in het eten.
De winkel zou nepkortingen hanteren. Donderdag buigt de Reclame Code Commissie zich over een klacht van de Consumentenbond.
Het oliebedrijf vernietigt de planeet en heeft als Saudische onderneming niets op met lhbti-relaties, schrijven de profvoetbalsters.
Die status hebben grote techbedrijven als Meta, Apple en Google wel opgelegd gekregen, waardoor ze aan strengere regels moeten voldoen.
De blunder zou het gevolg zijn geweest van een technische fout. ‘Dit was heel ongelukkig’, zei ceo Christophe Fouquet.
Onderzoek in opdracht van toezichthouders concludeert dat kinderen lang niet altijd doorhebben dat influencers reclame maken voor merken.
Naast Smeets ontvangen ook Arjen Lubach en Mark Brown, hoogleraar Digital Learning, een eredoctoraat van de Open Universiteit.
Hart van Nederland en De Telegraaf maken samen het nieuwe televisieprogramma dat januari 2025 start.