Overslaan en naar de inhoud gaan

Zeijlemaker doet interim communicatie T-Mobile

T-Mobile heeft Stephan Zeijlemaker (ex-directeur Ogilvy Nederland) als interim-manager marketingcommunicatie benoemd. Hij volgt Wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marketingdirecteur en directielid Pim van der Feltz van T-Mobile Netherlands meldt dat de benoeming van Zeijlemaker echt ‘een tijdelijke klus’ is. ‘Wil Giezenaar kreeg een goede kans om marketingdirecteur van Citroën Nederland te worden en wilde al snel beginnen. Omdat wij met een drukke zomerperiode zitten, met veel sportevenementen, wilden we op korte termijn een zeer gekwalificeerde interim benoemen. Dat is Zeijlemaker geworden.’

related partner content for mobile comes here

Van der Feltz acht het niet waarschijnlijk dat Zeijlemaker na het vinden van een definitieve opvolger voor Giezenaar nog bij T-Mobile blijft. Zeijlemaker vertrok in maart dit jaar als directeur van O&M.

Giezenaar kwam in maart 2001 bij Ben (later T-Mobile) in dienst als below-the-line manager. Sinds vorig jaar was hij directeur. In het verleden werkte Giezenaar al voor Nissan. Hij neemt bij Citroën de plaats in van Robert de Groot, die directeur verkoop bij het bedrijf wordt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in