Overslaan en naar de inhoud gaan

Weerzin tegen betaalde content slinkt, iets

Nee, consumenten zijn nog steeds niet erg bereid om te betalen voor online content, maar de weerzin wordt iets minder. Dat blijkt uit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nee, consumenten zijn nog steeds niet erg bereid om te betalen voor online content, maar de weerzin wordt iets minder. Dat blijkt uit onderzoek van .

related partner content for mobile comes here

64 Procent van de volwassen internetgebruikers zegt nog steeds niet bereid te zijn te betalen voor online content, ook al kunnen ze daarmee advertising vermijden. Maar 31 procent betaalt al voor content op internet, en dat is 5 procent meer dan vorig jaar.

Jupiter Research verwacht voor dit jaar nog een groei van 31 procent naar een totaal van 3,8 miljard dollar, en verdere stijging naar 8,9 miljard in 2010, gemeten over alle categorieën.

Uitgesplitst wordt een groei voorzien van 2,1 miljard nu naar 3 miljard in 2010 voor spelletjes en muziek, terwijl consumentendiensten groeien van 1,2 naar 2,2 miljard.
De snelst groeiende betaalde content is die op het gebied van audio/video, gezondheid, sport en community.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in