Voicst met Heineken Tapvat online op tournee


Heineken brengt de Tapvat World Tour 2006 online in samenwerking met digital branding bureau Qi. Hiervoor wordt opnieuw samengewerkt met Google. Iedereen kan op zoek naar de exacte locaties van optredens van Voicst met behulp van Google Maps.
‘In de nieuwe tv-commercial voor Heineken Tapvat spelen fans van de band Voicst een belangrijke rol. Op internet gaan we nog weer een stukje verder. Via Google Maps kan iedereen echt over de hele wereld Voicst volgen’, licht Lennart Boorsma, brandmanager van Heineken toe.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRogier Vijverberg van Qi: ‘Bezoekers van de site worden uitgedaagd via satellietbeelden op zoek te gaan naar een optreden van Voicst. Zij navigeren niet alleen op basis van hun topografische kennis, maar ook op basis van hun gehoor. Op basis van de kwaliteit van de ontvangst van een radiosignaal wordt de afstand tot de plaats van het optreden bepaald.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid