Unilever weert graatmagere modellen
Het bedrijf blijft zijn marketingpijlen wel richten op kinderen in de leeftijd tussen de zes en elf jaar, maar dan met producten die zijn voorzien van het logo: 'ik kies bewust'. Dat maakte de onderneming dinsdag bekend.
Volgens een woordvoerster wil het bedrijf geen types in reclame meer gebruiken met een figuur dat voor andere mensen niet haalbaar is. Mensen moeten volgens het concern tevreden zijn met hun lichaam en geen gebrek aan zelfvertrouwen krijgen door beelden van extreem slanke lichamen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVorig jaar besloot het bedrijf zich niet meer te richten op kinderen jonger dan zes jaar. Dat Unilever zichzelf nu beperkingen oplegt met betrekking tot de groep tussen de zes en elf jaar heeft daarmee te maken. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid