Overslaan en naar de inhoud gaan

AH wint (Re-)Connect Retail Award

Albert Heijn heeft de (Re-)Connect Retail Award 2007 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De supermarktketen kwam als beste uit de bus bij het onderzoek 'Trends in Retail,' dat elk jaar wordt uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van Capgemini.

related partner content for mobile comes here

Albert Heijn ontving de prijs vandaag op de zestiende editie van What's going on in Retailing?! en versloeg runners-up Jumbo en Hunkemöller.

Uit het onderzoek, dat van januari tot en met april 2007 is gehouden, blijkt dat Albert Heijn (AH) de klant het beste aan zich weet te binden. Voor het onderzoek is een steekproef gedaan onder 15 tot 65 jarigen, die representatief is voor de gehele Nederlandse bevolking. Het totale presteren van de kandidaten is vastgesteld op basis van drie factoren; attractiviteit, commitment en brand equity. Alle genomineerden gooiden hoge ogen, maar bij AH waren de drie elementen het beste in balans.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in