AH wint (Re-)Connect Retail Award
De supermarktketen kwam als beste uit de bus bij het onderzoek 'Trends in Retail,' dat elk jaar wordt uitgevoerd door TNS Nipo in opdracht van Capgemini.
Albert Heijn ontving de prijs vandaag op de zestiende editie van What's going on in Retailing?! en versloeg runners-up Jumbo en Hunkemöller.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisUit het onderzoek, dat van januari tot en met april 2007 is gehouden, blijkt dat Albert Heijn (AH) de klant het beste aan zich weet te binden. Voor het onderzoek is een steekproef gedaan onder 15 tot 65 jarigen, die representatief is voor de gehele Nederlandse bevolking. Het totale presteren van de kandidaten is vastgesteld op basis van drie factoren; attractiviteit, commitment en brand equity. Alle genomineerden gooiden hoge ogen, maar bij AH waren de drie elementen het beste in balans.
Zie ook Adfoblog.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid