Thuiswinkel.org aan de SEO


De Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (Thuiswinkel.org) wil de eigen online profilering naar een hoger plan tillen. Tribal Internet Marketing mag daarom een strategie ontwikkelen.
Op de korte termijn wordt het doel om de website van Thuiswinkel.org optimaal vindbaar te maken in de zoekmachines, en te zorgen dat deze voor zowel leden als consumenten gebruiksvriendelijk is.
Voor de langere termijn wordt er een online strategie uitgewerkt, gericht op bestaande en potentiële leden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSTegelijkertijd organiseert Tribal workshops voor de leden van Thuiswinkel.org, zodat zij hun internetmarketingactiviteiten verder kunnen professionaliseren.
Mark van Werven, CEO Tribal, legt uit: ‘Veel consumenten zoeken in Google eerst op de naam van de webwinkel waar ze een bestelling willen plaatsen. Als de webpagina met het certificaat van het Thuiswinkel.org lidmaatschap dan hoog in die zoekresultaten verschijnt, wekt dit meteen al extra vertrouwen. Zo krijgt het lidmaatschap ook in de zoekmachines zijn waarde.’
Online slag maken
Thuiswinkel.org heeft ruim 1.100 leden, maar op online gebied kan er nog het nodige verbeterd, aldus Wijnand Jongen, directeur van Thuiswinkel.org: ‘Op het gebied van internetmarketing hebben we een nog slag te maken, voor zowel onze eigen website als ook de informatieverstrekking naar onze leden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid