
In de campagne zijn beelden te zien van populaire televisieprogramma's waar mensen hun stem kunnen uitbrengen om de uitslag te beïnvloeden. De boodschap luidt: stemt u graag? Doe dat dan ook op 7 maart.
De campagne bestaat onder andere uit een televisiespot, een radiospot, de website
www.uheefthetvoorhetzeggen.nl en extra communicatiemiddelen die de gemeenten kunnen inzetten, zoals abriposters en een informatieblad.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeIn deze campagne wordt ook extra voorlichting gegeven over het stemmen met de stempas. In de campagne wordt vooral benadrukt dat kiezers zonder stempas niet kunnen stemmen. Om dit meer onder de aandacht te brengen, komt er een aparte radiospot en komen er advertenties in landelijke, regionale en huis-aan-huisbladen. De campagne kost 1,2 miljoen euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee