Overslaan en naar de inhoud gaan

SMS-promoties: hoe het niet moet

SMRT, Singapores marktleider in metro's, bussen en taxis, wil het gebruik van zijn taxi's bevorderen. 'Doe mee en win' is daarvoor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het enige wat je hoeft te doen is een SMS sturen met: 'SMRT', kentekenplaat van je taxi, nummer van je recuutje, datum en tijd van aanvang van de rit, en het nummer van je paspoort of identiteitskaart. SMRT geeft zelfs bereidwillig een voorbeeld van hoe zo'n SMS eruit komt te zien: 'SMRT, SHB1234A, 999, 011105, 1033, S7712345A'. (Grotere afbeelding ).

related partner content for mobile comes here

Da's niet misselijk. En nu maar hopen dat ze bij SMRT niet teveel extra taxi's hebben ingezet om de promotionele vraag op te vangen.

Het kan ook anders: heeft in China het nummer 8558 gereserveerd bij alle providers. Daarmee biedt het bedrijf SMS-promoties aan waarmee je alleen een sleutelwoord (bijvoorbeeld 'Coca Cola') hoeft te sturen aan 8558.

Misschien moest Mobile2Win eens een filiaaltje in Singapore openen.

PS Interessant detail voor de privacyfreaks onder ons: het gebruik van identiteitskaart- of paspoortnummer voor marketingdoeleinden is in Singapore volstrekt gebruikelijk. Andere landen, andere zeden...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in