Slogan Campina: 'It's in our nature'
Centrale slogan van het nieuwe Campina, opvolger van Campina Melkunie, wordt 'it's in our nature.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Melkunie-merk wordt vanaf eind deze maand in diverse landen vervangen door Campina als nieuw internationaal zuivelmerk. Het wordt niet alleen als zelfstandig merk, maar ook als afzendermerk voor merken als Yogho Yogho, Milner kaas en Botergoud ingezet. Het nieuwe groene logo van Campina moet 'positieve natuurkrachten' symboliseren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Mona, de zuivelste verwenner en Landliebe worden in Nederland en Duitsland gehandhaafd als zelfstandige merkconcepten. De naamswisseling wordt international fors ondersteund, ondermeer op tv. De campagne is van FHV/BBDO. De complete merkwissel zou eerst medio mei plaatsvinden, maar werd uitgesteld vanwege de toen heersende mond- en klauwzeer epidemie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid