Overslaan en naar de inhoud gaan

Slogan Campina: 'It's in our nature'

Centrale slogan van het nieuwe Campina, opvolger van Campina Melkunie, wordt 'it's in our nature.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Melkunie-merk wordt vanaf eind deze maand in diverse landen vervangen door Campina als nieuw internationaal zuivelmerk. Het wordt niet alleen als zelfstandig merk, maar ook als afzendermerk voor merken als Yogho Yogho, Milner kaas en Botergoud ingezet. Het nieuwe groene logo van Campina moet 'positieve natuurkrachten' symboliseren.

related partner content for mobile comes here

Mona, de zuivelste verwenner en Landliebe worden in Nederland en Duitsland gehandhaafd als zelfstandige merkconcepten. De naamswisseling wordt international fors ondersteund, ondermeer op tv. De campagne is van FHV/BBDO. De complete merkwissel zou eerst medio mei plaatsvinden, maar werd uitgesteld vanwege de toen heersende mond- en klauwzeer epidemie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in