Overslaan en naar de inhoud gaan

Crisis bij Avro duurt voort

Ondernemingsraad (OR), eindredacteuren, samenstellers en teamleiders bij de Avro hebben intern de noodklok geluid over 'blijvend…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens het Algemeen Dagblad beloofden zij beterschap, maar zonder veel resultaat. “Het is goed mis aan de top van het bedrijf', schrijft de OR in een vertrouwelijk verslag. Er is onvrede over gebrek aan inspirerend leiderschap, slechte communicatie en een gemis aan goede programma's met bevlogen presentatoren bij de Avro. Eerder dit jaar riep de NOS-leiding Avro-directeuren Frans Maréchal en Ad 's-Gravesande op het matje omdat zij in haar ogen de eerste plicht van een omroep - goede programma's verzorgen - verzaakten. De Avro is bezig zich om te vormen tot multimediaal bedrijf waarbij televisie, radio en internet één geheel moeten gaan vormen. Uit een interne notitie blijkt dat de directie zogenaamde tribunes wil inrichten, waarbij de programma's ten dienste moeten staan van de tribunes. De Avro-werknemers vinden die tribunes te commercieel.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in