Overslaan en naar de inhoud gaan

SKO breidt rapportage uitgesteld kijken via tv-scherm uit

De uitbreiding naar 28 dagen na uitzending van de meetperiode moet aanvullende informatie opleveren over een langere periode waarin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sinds januari 2015 meet GfK voor SKO het uitgesteld kijken tot en met 28 dagen na de oorspronkelijke uitzending. Met ingang van 17 juli 2015 levert SKO deze data dagelijks aan de markt.

De standaard rapportage van SKO verandert niet en blijft &;KijkTotaal&;. Dit betreft het kijken op de dag zelf en de daaropvolgende zes dagen. De data over uitgesteld kijken tot en met 28 dagen na uitzending zijn data waarmee vooral programmamakers en zenders kunnen inzien wat er gedurende die weken met hun content gebeurt.

related partner content for mobile comes here

SKO-directeur Bas de Vos: &;Het nog nauwkeuriger rapporteren over uitgesteld kijken via het televisiescherm is de eerste van een reeks belangrijke innovaties in het bestaande kijkonderzoek.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in