Overslaan en naar de inhoud gaan

Paul Blok Masterclass op Marcom

Onze gewaardeerde MolBlogger Paul Blok geeft op 16 als 17 april van 10 tot 12 uur een exclusieve MiniMasterClass op MarCom.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onze gewaardeerde MolBlogger geeft op 16 als 17 april van 10 tot 12 uur een exclusieve MiniMasterClass op .

related partner content for mobile comes here

De sessie is alleen toegankelijk voor bestaande en nieuwe abonnees van Tijdschrift voor Marketing. De gratis sessie is dus niet toegankelijk voor de andere bezoekers van MarCom.

Er zijn alleen nog wat plekken over voor de bezoekers van MolBlog, mits zij abonnee zijn of worden.

De sessie draait om de vraag: hoe moet je nou omgaan met alle nieuwe ontwikkelingen die op je afkomen in dit digitale tijdperk?

Paul zal een brug slaan tussen de veranderende mediawereld en de praktijk. De focus ligt hierbij met name op Web2.0 en wat je ermee kunt én moet doen

Bestaande abonnees moeten .

Geinteresseerden die een abonnement willen en ook Pauls sessie willen bezoeken moeten hier .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in