Overslaan en naar de inhoud gaan

(Oproep) NK wielrennen Marketing & Media 2013: Rij jij de straatstenen eruit?

Doe mee aan hét NK wielrennen Marketing & Media 2013 op 15 juni. Georganiseerd door VeloMedia bij Wheelerplanet, in de groenrijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Doe mee aan hét NK wielrennen Marketing & Media 2013 op 15 juni. Georganiseerd door VeloMedia bij Wheelerplanet, in de groenrijke omgeving van Spaarnwoude. Daag jezelf en je collega’s uit op deze sportieve en sociale dag! Wie kan en zin heeft, doet mee. Ervaren en onervaren renners, mannen en vrouwen. Sportief en sociaal met vakgenoten! Kijk op

related partner content for mobile comes here

Winnaars
Iedereen kan winnen vandaag. “Met de punt in het hol zul je geen platte prijs rijden.” Oftewel, geef alles en geloof in een goede uitslag. Ga jij voor die begeerlijke titel ‘Nederlands Kampioen Wielrennen Marketing & Media 2013’? Of wil je eens proeven van een wedstrijdje wielrennen? Ook de meest strijdlustige renner wordt geëerd vandaag. En zonder prijs heb je toch een mooie dag met collega’s uit het vak. Dus turbodijen of niet, daag jezelf en je collega’s uit!

Wedstrijd
De wedstrijd bestaat uit twee onderdelen die de A-groep (ervaren renners) en B-groep (onervaren toerrenner) om de beurt afleggen. Allereerst de ‘proloog’, waarbij je het parcours van 3,1 km zo snel mogelijk aflegt. Gevolgd door een ‘rit in lijn’ waarbij de B-groep 33 km rijdt en de A-groep 45 km. Voor de fanatiekelingen onder ons; het parcoursrecord staat op naam van Niki Terpstra. Zijn tijd: 4.07.

Na inspanning… Ontspanning
Na de huldiging is de spanning er lichamelijk (en psychisch) eindelijk af. De kampioen kan zege vieren. De rest kan ook trots zijn op zijn of haar prestatie. Tijd om welverdiend na te genieten met een hapje en drankje tot een uur of drie. Je weet nooit wat het je brengt… Wij van VeloMedia hopen in ieder geval een mooie dag!

Wheelerplanet
In het bos is de 3,1 kilometer lange wielerbaan van Wheelerplanet aangelegd. De baan is in 2005 geheel gerenoveerd en in trek bij wielerclubs vanwege het zeer snelle parcours. Dat beloofd wat… Wheelerplanet is de thuisbasis van wielerclub H.S.V. ‘De Kampioen’. De baan en het naastgelegen mountainbikeparcours wordt ook voor andere sportieve activiteiten zoals steppen, crosslopen, hardlopen, triathlon en nordic walking. Bovendien zijn er klim- en speeltoestellen voor de kinderen.

VeloMedia
VeloMedia is sinds 2010 het wielernetwerk voor renners uit reclame, media en marketing. Elke woensdagavond wordt er in Amsterdam gezamenlijk gefietst.
Het NK wielrennen Marketing & Media 2013 wordt mogelijk gemaakt door de hoofdsponsors PROUDdesign en Doefiets. Daarnaast wordt het NK ondersteund door een groot aantal sponsoren.

Aanmelden
Meer informatie:
Aanmelden kan bij Alef de Jong: {encode="alef@prouddesign.nl" title="alef@prouddesign.nl"}
Datum: zaterdag 15 juni 2013
Tijd: 10.00 uur – 15.00 uur
Kosten: 10 euro
Maximaal 80 deelnemers (vol = vol).

Tot de 15e!

Alef de Jong, VeloMedia / PROUDdesign

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in