Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominatie Hofman (hazazaH) Creative Review Photography Annual

Jeroen Hofmans foto Risc is geselecteerd voor de Creative Review Photography Annual 2008. Ook is de foto daarnaast met een aantal andere…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een panel van artdirectors en kunstverzamelaars brengt elk jaar het beste werk van het afgelopen jaar samen in een speciale dubbeleditie van het oktobernummer van Creative Review. Risc is gemaakt in opdracht van Falck Nutec op een brandweeroefenterrein in Rotterdam.

related partner content for mobile comes here

De foto van Hofman, die bij productiemaatschappij hazazaH werkzaam is, is ook verkozen tot 'Best in Book', volgens the Annual 'a way of recognising the best of the best'. Dit werk wordt in oktober tentoongesteld in de galerie van theprintspace in Londen.

Begin dit jaar werd Risc ook al bekroond met een Member's Choice Awards bij de PANL Sony Awards .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in