YouTube dominante partij
YouTube is in Nederland de dominante partij met videofilmpjes op internet. Bijna twee derde van de internetgebruikers kijkt minstens een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
YouTubeDat meldt onderzoeksbureau Multiscope. Andere aanbieders van webvideo, zoals MSN, Uitzendinggemist, RTL en Dumpert, halen hooguit de helft van het bereik van YouTube.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Inmiddels behoort YouTube tot de topdrie van meestbezochte internetsites in Nederland. Onbetwiste nummer één is Google, het moederbedrijf van de videosite. Meer dan 90 procent van de internetgebruikers bezoekt de pagina van de zoekmachine minstens een keer per maand. YouTube strijdt met Buienradar, Marktplaats en Hyves om plaats twee.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMultiscope stelt dat bezoekers van YouTube per keer ruim acht minuten naar filmpjes kijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid