Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe brandcampagne Discovery Channel

Discovery Channel komt met de nieuwe brandcampagne ‘Niet bestemd voor vrouwenogen’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De landelijke campagne loopt van 23 november tot 14 december en wordt ondersteund door print, outdoor, online en radio. Met de door Dawn ontwikkelde campagne ‘Niet bestemd voor vrouwenogen’, waarin mannen te zien zijn met vrouwenogen, communiceert Discovery Channel met een knipoog dat het dé mannenzender is.

related partner content for mobile comes here

Adformatie meldde gisteren dat Discovery Channel is uitgeroepen tot het sterkste mediamerk van Nederland in 2009. Dat blijkt uit onderzoek van Consult Brand Strategy. De zender weet zich het best te onderscheiden en in te spelen op de behoefte van zijn kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in