Overslaan en naar de inhoud gaan

MWG Mediacongres spreker Constance Scholten: 'Het gaat om luisteren en gehoord worden'

Vijf sprekers tijdens het MWG Mediacongres - komende donderdag in Amsterdam - leggen uit wat het thema A different perspective voor ze…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het MWG congresthema is A different perspective. Is jouw eigen perspectief (rond de marketingcommunicatiebranche) de afgelopen tijd veranderd?
Voorheen was het oké om een groot publiek aan te spreken met je boodschap. De afgelopen jaren zijn we overspoeld met informatie en werkt deze aanpak niet meer. Nu moet het echt zijn, het moet resoneren met de ontvanger. Contact maken.Dat is onmogelijk als je je blijft richten op het hele spectrum. En dat is een kunst, want de commerciële druk achter de merken blijft even groot.

related partner content for mobile comes here

Wat is/wordt volgens jou de grootste ontwikkeling in de branche de komende jaren?
We leven in een super-snelle tijd, een tijd van acceleratie. Ook informatie en innovatie versnellen. Dit zorgt er voor dat veel achterblijft en niet aan zal sluiten met de ontwikkelingen die de toekomst ons brengt. Dit proces is al aan de gang en onomkeerbaar.

Wat is de boodschap die je tijdens MWG Congres over wilt brengen?
Mijn boodschap is dat er contact moet worden gemaakt met wat speelt, met wat er daadwerkelijk toe doet, voor jou of voor jouw bedrijf. Resonantie: gehoord worden maar ook luisteren. Misschien zelfs nog sterker andersom: luisteren en gehoord worden.

Constance Scholten (29) heeft al een indrukwekkende carrière achter de rug als onder andere commercieel directeur bij TravelBird. Ze startte in februari 2015 Camarilla, het kleinste ter wereld dat gaat over échte vriendschap. Ze bedacht een plek waar je foto’s of video’s plaatst voor je 15 beste vrienden en waar reacties altijd 1-op-1 en dus privé zijn. Het kent een snel groeiend aantal gebruikers in meer dan 135 landen. Haar missie is ‘to make us connect again’ en zij plaatst social networking in een ander perspectief, waarbij het gaat om ‘bonding’ in plaats van ‘performing’.

Meer informatie over het MWG Mediacongres en voor kaarten

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in