Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobtzu ontwikkelt iPhone-game voor Maltesers

Maltesers heeft een iPhone-game uitgebracht om het goede doel Red Nose Day onder de aandacht te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heeft een iPhone-game uitgebracht om het goede doel onder de aandacht te brengen.

related partner content for mobile comes here

De iPhone-game is ontwikkeld door de Nederlandse studio .

Red Nose Day is in Engeland al een begrip en wordt in ons land steeds bekender. Eenmaal per jaar (dit jaar op 18 maart) kleurt het hele land rood en probeert men om op ludieke wijze geld voor het goede doel op te halen.

Maltesers (eigendom van Mars) sponsort Red Nose Day 2011 en gaat in Engeland per verkochte pakje Maltesers een deel aan het goede doel geven. Het merk hoopt een miljoen Engelse ponden op te halen. Om dit charitatieve event extra onder de aandacht van het publiek te brengen, is een iPhone-game uitgebracht, genaamd.

De game bevat 7 levels en is gratis te .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in