
The Salvation Army (het Amerikaanse Leger des Heils) heeft met haar "Daily Cup" app in 6 weken tijd 190.000 downloads gegenereerd.
Doelstelling van deze charitatieve organisatie was om door het gebruik van mobiel een jongere doelgroep te bereiken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeNiet alleen het aantal downloads was een groot succes:
-6,2 % van de consumenten die de app hebben gedownload, klikten ook op de "Donate $10 now" button
- 3,9 % van deze downloaders hebben zih aangemeld als vrijwilliger via de app.
De app was via het Getjar app platform te downloaden voor BlackBerry, Android en Window Mobile.
"The succes of The Daily Cup app is a testament to the growing trend of mobile and how it is reaching every facet of society and business, especially when a philanthrophic organisation like The Salvation Army embraces mobile to connect with younger people", aldus Patrick Mork van Getjar.
#039;" title="1750.jpg'">
- Posted using iPhone BlogPress by Richard Otto
Blog by Richard Otto ©
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee