Overslaan en naar de inhoud gaan

MOBILE CASE: Telfort (Telegraaf Media Groep)

MOBILE CASE: TELFORT (Telegraaf Media Groep)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Begin deze week deed ik op MobileMarketing.nl een oproep om een mobile case op te sturen met resultaten, die verder gaan dan alleen het aantal downloads en/of een CTR. Goede cases zijn immers de beste manier om adverteerders te overtuigen om dit 'nieuwe' medium in te zetten. Er zijn reeds een aantal partijen die hier gehoor aan hebben gegeven, waaronder de Telegraaf. Bijgaand de eerste case mét resultaten. Zelf een interessante case? Deze kun je naar sturen.

related partner content for mobile comes here

Aanjagen van het lekker lang bellen abonnement

Telfort is een aanbieder van mobiele telefonie, internet, interactieve televisie en vaste telefonie. Bij Telfort bel je bij elk gesprek na 10 minuten gratis naar alle mobiele en vaste nummers in Nederland. Zo kun je lekker lang bellen zonder je zorgen te maken over een hoge telefoonrekening. Telfort vraagt TMG het Lekker Lang Bellen abonnement ook mobiel aan te jagen.
Telfort wilt naast televisie, online en krant ook de campagne omtrent het Lekker Lang Bellen abonnement,
mobiel inzetten. De interactie kan nog beter aangegaan worden door potentiële klanten, met een druk
op de knop, direct te laten bellen naar het call centre. De campagne bestaat uit een homepage takeover en
goede landingspagina’s met informatie over het abonnement.
Media inzet
De campagne is aangejaagd via de mobiele website van De Telegraaf, de iPhone app van De Telegraaf en
de Telesport Voetbal iPhone app. De techniek werd verzorgd door AdGibbon.
Doelstellingen

  • Het vergroten van de merkbekendheid van Telfort
  • Het genereren van awareness voor het Lekker Lang Bellen abonnement, om zoveel mogelijk abonnementen af te sluiten zodat Telfort in de top 3 van grootste mobiele aanbieders van Nederland komt.

Conclusie
De crossmediale campagne heeft ertoe geleid dat het Lekker-Lang-Bellen abonnement veelvuldig
onder de aandacht is gebracht bij de doelgroep. Met name adverteren op mobiel levert goede
resultaten op. Versie 2 en 3 hebben bijgedragen aan een hoog aantal telefoontjes. Dit zijn allemaal
kwalitatieve telefoontjes geweest, doordat de consument bewust ervoor gekozen heeft Telfort
te bellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in