Overslaan en naar de inhoud gaan

Co-creatie campagne Celavita: aardappelautootjes

Celavita liet kinderen nadenken over een nieuwe vorm aardappelschijfje. Inmiddels is er een winnend product: de aardappelauto.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De wedstrijd was uitgeschreven ter promotie van CêlaVíta - aardappelschijfjes die een aantal keer per jaar een andere vorm hebben.

related partner content for mobile comes here

Kennelijk zijn de zomermaanden voorbehouden aan co-creatie campagnes, want ook deze wedstrijd werd in de zomer gehouden, van 22 juni tot en met 23 juli.

Aan kinderen het character ‘Schijfje’ van een nieuwe vorm te voorzien, zodat hij ook naar het Figurenfeest kon gaan. Er waren 4 rondes.

Mensen konden per ronde een stem uitbrengen op hun favoriet, een jury (bestaande uit Celavita-directeur Martin Zwinkels, marketingdirecteur Miranda ter Weele en project engineer Aike Velema) keek vervolgens naar de originaliteit, technische haalbaarheid en het enthousiasme van de deelnemer, en koos dan de weekwinnaar.

De uiteindelijke hoofdprijs: jouw feestfiguur in de winkel, met jouw naam op de verpakking. Thomas (9) is de gelukkige winnaar:

De aardappelautootjes liggen vanaf volgende week in de schappen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in