Co-creatie campagne Celavita: aardappelautootjes


De wedstrijd was uitgeschreven ter promotie van CêlaVíta Figurenfeest - aardappelschijfjes die een aantal keer per jaar een andere vorm hebben.
Kennelijk zijn de zomermaanden voorbehouden aan co-creatie campagnes, want ook deze wedstrijd werd in de zomer gehouden, van 22 juni tot en met 23 juli.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAan kinderen werd gevraagd het character ‘Schijfje’ van een nieuwe vorm te voorzien, zodat hij ook naar het Figurenfeest kon gaan. Er waren 4 rondes.
Mensen konden per ronde een stem uitbrengen op hun favoriet, een jury (bestaande uit Celavita-directeur Martin Zwinkels, marketingdirecteur Miranda ter Weele en project engineer Aike Velema) keek vervolgens naar de originaliteit, technische haalbaarheid en het enthousiasme van de deelnemer, en koos dan de weekwinnaar.
De uiteindelijke hoofdprijs: jouw feestfiguur in de winkel, met jouw naam op de verpakking. Thomas (9) is de gelukkige winnaar:
De aardappelautootjes liggen vanaf volgende week in de schappen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid