Overslaan en naar de inhoud gaan

Michael Rubenstein (AppNexus): ‘De markt voor mobile is programmatic first'

Adformatie.nl interviewde Michael Rubenstein (AppNexus) over de complexe markt van programmatic trading. Hoe zie je de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Michael Rubenstein: ‘De markt voor mobile is “programmatic first” omdat het niet afgeremd wordt, of gehinderd door enige vorm van historie. Op 30 oktober werd de lancering van Millenial Media (waar AppNexus mee samenwerkt, RM) in Europa aangekondigd. Het is heel significant want het is waar consumenten zijn vandaag de dag. En het is een fantastisch advertentiemedium, omdat het heel erg persoonlijk is.

related partner content for mobile comes here

De impact is groot als je daar een boodschap op door krijgt. In de USA groeit de mobiele markt heel erg snel, een giga markt. In Europa gaat het wat langzamer. Niet omdat de consumenten er hier niet zitten, dat is wel zo, misschien zelfs wel meer dan in de States. Er is zo gigantisch veel vrije advertentieruimte op mobiele telefoons, dat is ongelofelijk. De uitdaging is, de buyers bij de agencies hebben hun buying gewoonten nog niet aangepast aan de nieuwe mogelijkheden. Ze moeten nog opschalen. En dat gaat hier de komende twee jaar ook gebeuren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in