Overslaan en naar de inhoud gaan

'Mediabedrijven geen last van recessie'

Ondernemingen in de entertainment- & mediasector zullen hoogstwaarschijnlijk niet geconfronteerd worden met een terugval als gevolg van 'de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De accountantsorganisatie concludeert dat vanwege de stijging van de marktwaarde van ondernemingen in de entertainment- & mediasector de afgelopen drie jaar en de verbetering van hun financiële positie 'de vrees voor een terugval ongegrond is'. Onderzoek wees uit dat succesvolle entertainment- en mediaondernemingen (1) hun bedrijf hebben ontdaan van activa, (2) de processen voor fusies en overnames hebben verfijnd, (3) betere prestatienormen hebben ontwikkeld en (4)een doelmatiger beloningssysteem hebben ontwikkeld voor hun medewerkers. PricewaterhouseCoopers merkt wel op dat 'het grootste gedeelte van de waardecreatie terecht komt bij een kleine bevoorrechte groep'.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in