Commerciële zenders samen op 50 procent
De commerciële zenders hadden gezamenlijk in marktaandeel vorige week de helft van de tv-markt in handen. Vooral SBS6 scoorde hoge cijfers…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De publieke zenders kwamen daarom niet verder dan een gezamenlijk marktaandeel van 35 procent. Wel hadden ze weer het best bekeken programma met het NOS Journaal van 20.00 uur op zondagavond (2.480 kijkers). SBS6 deed het met name goed met de Amstel Cup-wedstrijd Heerenveen-PSV (1.925 miljoen kijkers). Ook die andere wedstrijd uit het toernooi tussen Vitesse en Twente werd goed bekeken. RTL4 haalde een marktaandeel van 17 procent, RTL5 4 procent, Yorin 7 procent, Net 5 5 procent en Fox 2 procent.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid