Overslaan en naar de inhoud gaan

Matthyssens wint PIM Marketing Literatuurprijs

De Vlaamse hoogleraar Paul Matthyssens heeft gisteravond de PIM Marketing Literatuurprijs gewonnen met zijn boek 'Waardecreatie en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Matthyssens, die het onderzoek in opdracht van Stichting Techniek en Marketing uitvoerde, is verbonden aan de universiteiten van Antwerpen en Rotterdam.
Volgens de jury is zijn boek 'degelijk van opzet', maar ook moedig vanwege de focus op het specifieke terrein van waardecreatie. De criteria waar hoog op werd gescoord waren vernieuwing en toegevoegde waarde voor het vak. 'Het boek biedt eigenzinnige nieuwe concepten waarmee ondernemingen hun marktpositie kunnen versterken', aldus de jury.

related partner content for mobile comes here

De andere twee genomineerde boeken waren 'Oog voor de toekomst' van Rabobank-strateeg Philip Idenburg en 'Van massamerk naar mensmerk' van Erwin van Lun. De drie auteurs presenteerden hun publicaties gisteravond tijdens de prijsbijeenkomst in de Vrije Universiteit Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in