Overslaan en naar de inhoud gaan

Jenevermerk Bols presenteert zich in de Verenigde Staten als The Original Spirit of Amsterdam

In een nieuwe campagne benadrukt het merk zijn Amsterdamse oorsprong.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Nederlandse merk Bols is wereldwijd marktleider in jenever, maar dit drankje is niet zo bekend in de Verenigde Staten. Met een nieuwe, oer-Hollandse campagne richt Bols zich op de Amerikaanse consument.

related partner content for mobile comes here

Nieuwe merkidentieit


De campagne heet 'The Original Spirit of Amsterdam’ en is gemaakt door bureau ...,staat. Het doel: de Amsterdamse 'flair' van Bols verspreiden in cocktailsteden overal ter wereld.

De campagne heet 'The Original Spirit of Amsterdam’ en is gemaakt door bureau ...,staat. Het doel: de Amsterdamse 'flair' van Bols verspreiden in cocktailsteden overal ter wereld.

Productiebedrijf Halal en regisseur Noël Loozen verpakten 442 jaar Bols-geschiedenis in een video van 36-seconden. De online campagne is specifiek gericht op de Amerika.

Art director Merijn Verhagen: 'Amsterdam en Bols Jenever gaan hand in hand. Niet alleen is jenever een oer-Hollands product, de karaktereigenschappen van Bols zijn typisch Nederlands. Nederlanders staan bekend om hun directheid en eerlijkheid. Daar houd je van, of niet. En dat kun je ook van Bols Jenever zeggen.' 

Credits:
Klant: Lucas Bols
Bureau: …,staat
Director: Noël Loozen, HALAL
Production: HALAL
DOP: Tim Kerbosch
Editor: Arthur Ivens
Grading: Erik van den Heuvel @ De Grot
Online: De Grot
Sound design: Sharkee @ Haai Faai Deluxe

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in