Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken sponsort Olympische Spelen 2012

Heineken UK wordt de officiële sponsor en bierleverancier van de Londense Olympische Spelen en Paralympic Games in 2012.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wordt de officiële sponsor en bierleverancier van de .

related partner content for mobile comes here

Onderdeel van de deal is dat er alleen Heineken wordt geserveerd tijdens de Spelen. Heineken UK heeft daarnaast exclusieve rechten gekregen om de andere merken uit het portfolio (zowel bier als cider) te schenken in gelegenheden en op evenementen rond de Olympische Spelen.

Heineken wint het dus een keertje van Budweiser, het biermerk dat sinds 1984 de officiële biersponsor was van de Olympische Spelen. Budweiser is nog wel de sponsor van het WK voetbal 2014, in Brazilië.

Alexis Nasard, cmo van Heineken: ‘Er zijn geen grotere of spectaculairdere evenementen dat de Olympische- en Paralympische Spelen. We hebben voor deze mogelijkheid gekozen omdat het zo goed past bij de wereldwijde merkpositionering van Heineken. En het biedt een prachtig platform voor de promotie van verantwoord drankgebruik. Gelet op de ervaring die we hebben opgedaan met sponsoren van de UEFA Champions League en de Rugby World Cup, zullen we London 2012 met de wereld gaan vieren zoals alleen Heineken dat kan.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in