Grolsch viert 400-jarig bestaan met nieuwe website
Met beelden, quotes en een tijdlijn vertelt Grolsch het verhaal van haar 400-jarig bestaan.
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De nieuwe website van Grolsch legt de nadruk op de oorsprong van het merk. Dpdk en MEC global zijn verantwoordelijk voor de gehele ontwikkeling van de website. Grolsch wil met de nieuwe website niet alleen haar visuele identiteit een focus uitstralen, maar ook de beleving van de bezoeker verbeteren.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op de nieuwe ‘bierenpagina’ worden alle bieren in de spotlight geplaatst. Ook kunnen bezoekers hier terecht voor overzichten van kleur, drinktemperatuur en combinatietips met gerechten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid