Overslaan en naar de inhoud gaan

Fusie Chello en Excite@Home afgeblazen

De voorgenomen fusie tussen UPC-docher Chello en Excite@Home, beide aanbieders van breedbandinternet, gaat niet door.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een woordvoerder van zei dat de overeenkomst te complex is geworden en niet meer in het belang van de onderneming.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe onderneming zou Excite Chello heten en er zou een beursnotering komen. Ten tijde van de fusieplannen in juli werden beide bedrijven samen geschat op een waarde van ruim 12 miljard gulden. UPC en hebben hun besprekingen nu afgeblazen. De twee kunnen het niet eens worden over de juiste verhoudingen. "Dit was een moeilijk traject met een aantal moeilijke business issues die opgelost moesten worden", aldus ceo Mark Schneider van UPC. Het afketsen van de fusie deed het aandeel UPC vandaag geen goed. Bij opening noteerde de kabelaar 10 procent lager op 11,53 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in