Overslaan en naar de inhoud gaan

Faillissement MM Building

MM Building BV, onderdeel van communicatiebureau MagicMinds, is gisteren failliet verklaard. Twee weken geleden vroeg het bedrijf uitstel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het failliete MM Building hield zich bezig met de exploitatie van het MagicMinds kantoorgebouw aan de Prins Hendrikkade in Amsterdam, en de daarin gevestigde horecabedrijven. De rest van het communicatiebedrijf is volgens Bartels niet betrokken bij het faillissement. Wel is onzeker of MagicMinds in het pand blijft. ‘Er komt waarschijnlijk een nieuwe hoofdhuurder’, aldus Bartels. ‘Die zal de exploitatie voor zijn rekening nemen. Het gaat er nu even om of wij, als drager van het MagicMinds-concept, in het pand blijven zitten of doorgaan naar een andere locatie.’ Bartels bevestigt verder dat het communicatiebureau een kapitaalinjectie heeft gekregen van twee nieuwe investeerders. Het gaat om Carel Kouwenhoven en Hans Hompes, die eerder geld staken in het inmiddels eveneens failliete internetbedrijf Pulse Interactive. Om welk bedrag het ging, wilde Bartels niet zeggen. ‘Ik betwijfel of we dat überhaupt naar buiten gaan brengen’. (Bron: Emerce)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in