Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook kondigt nieuwe lay-out nieuwsoverzicht aan

Het nieuwsoverzicht laat nog hetzelfde zien als eerst, maar de feeds worden getoond in een nieuw uiterlijk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe lay-out worden de verschillende soorten berichten in verschillende overzichten (feeds) weergegeven. Er komt een vrienden-feed (een overzicht met alles wat je vrienden gedeeld hebben), een foto-feed (een overzicht met alleen foto's van vrienden en pagina's die je leuk vindt), een muziek-feed (een overzicht met nieuws over de muziek waar je naar luistert en een feed met abonnementen (een overzicht met actueel nieuws van sites die je leuk vindt en personen waarop je bent geabonneerd).

related partner content for mobile comes here

Alle berichten zijn opnieuw ontworpen en zijn nu levendiger en kleurrijker, met meer nadruk op beeld. Foto’s, nieuwsartikelen, kaarten en evenementen zijn nu opvallender en aansprekender. Met de komst van het nieuwe ontwerp heeft het nieuwsoverzicht dezelfde look en feel op alle apparaten: telefoon, tablet en desktop. Functionaliteiten die al in de mobiele applicaties beschikbaar waren, zijn nu ook verwerkt in de Facebook sites. Zo hebben gebruikers bijvoorbeeld toegang tot het linkermenu, vanaf iedere plek op de website. En als er een nieuw bericht in het nieuwsoverzicht verschijnt, kun je meteen naar de bovenkant van het overzicht.

De komende weken wordt het nieuwe ontwerp geleidelijk ingevoerd op de gewone en de mobiele website. Als je het nieuwe design als eerste wilt proberen, ga dan naar: . De veranderingen komen in de komende weken beschikbaar voor de iPhone en iPad en later ook voor Android-apparaten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in