Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de winnaars van de Programmatic Awards 2021

GreenHouse Group wint drie awards, Merkle Nederland twee.
Programmatic Awards
Programmatic Awards

Acht prijzen zijn er gisteravond uitgereikt tijdens de vijfde editie van de Programmatic Awards in de nieuwe Amaze, de audiovisuele playground van ID&T. Er is een verscheidenheid aan winnaars.

related partner content for mobile comes here

Alle winnaars op een rij:

Programmatic Campaign Manager | 2021
Zoey Jansen – Greenhouse Group

Programmatic Rising Star | 2021
Kia Karanko – Merkle Nederland

Programmatic Sales Evangelist | 2021
Danny Kriesels – DPG Media

Most Effective Campaign | 2021
Bijenkorf Recommendation Banners – Merkle Nederland & de Bijenkorf

Branding / Awareness Campaign | 2021
Eneco Home Zonnepanelen – Eneco & Mindshare.Greenhouse

Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2021
Grip op omnichannel performance – Online Company, M2Media & Moco Museum

Innovative Format Solution | 2021
A Conversational start with Formula One – VodafoneZiggo

Tech & Measurement Solution | 2021
Instant Campaign Launcher – ICI Paris XL & Greenhouse Group

Marianne Deenik, de nieuwe voorzitter van de Via Taskforce Programmatic: 'Ieder jaar kijken we als taskforce samen met het bureau kritisch naar wat er nog beter en sterker kan. Zo hebben we dit jaar een jury per categorie samengesteld en het aantal juryleden uitgebreid naar 21 vakgenoten, die een representatieve afspiegeling van de programmatic industrie zijn. Na alle hectiek van de afgelopen anderhalf jaar en gemis aan live events wilden we dit jaar een zeer speciale Programmatic Awards- uitreiking organiseren. En dat is gelukt. Een avond vol lol en inspiratie, waarop we de specialisten met hun cases ouderwets de aandacht konden geven die ze verdienen.'

Via-voorzitter Marion Koopman
Via-voorzitter Marion Koopman
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in