Overslaan en naar de inhoud gaan

Dela weg bij Ogilvy

Uitvaartorganisatie Dela heeft de samenwerking met reclamebureau Ogilvy & Mather beëindigd. Het bedrijf is inmiddels de zoektocht naar een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De breuk tussen Dela en Ogilvy is opmerkelijk, omdat beide partijen net samen een compleet andere campagnestrategie hebben uitgerold. ‘Wij zitten in een enorme ontwikkeling,’ bevestigt communicatiemanager Martin Kersbergen van Dela. ‘Toch had ik het idee dat de samenwerking met Ogilvy een beetje op was.’ Hij is tevreden over de nieuwe campagnekoers, ook al scoort hij onder de benchmark. ‘Dat zit waarschijnlijk in de executie.’

related partner content for mobile comes here

Ogilvy-directeur Peter Paul Blommers laat weten trots te zijn op de nieuwe campagne. ‘We respecteren de keuze van Dela en zijn benieuwd wat een volgend bureau met dit concept gaat doen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in