Dela weg bij Ogilvy
Uitvaartorganisatie Dela heeft de samenwerking met reclamebureau Ogilvy & Mather beëindigd. Het bedrijf is inmiddels de zoektocht naar een…
De breuk tussen Dela en Ogilvy is opmerkelijk, omdat beide partijen net samen een compleet andere campagnestrategie hebben uitgerold. ‘Wij zitten in een enorme ontwikkeling,’ bevestigt communicatiemanager Martin Kersbergen van Dela. ‘Toch had ik het idee dat de samenwerking met Ogilvy een beetje op was.’ Hij is tevreden over de nieuwe campagnekoers, ook al scoort hij onder de benchmark. ‘Dat zit waarschijnlijk in de executie.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ogilvy-directeur Peter Paul Blommers laat weten trots te zijn op de nieuwe campagne. ‘We respecteren de keuze van Dela en zijn benieuwd wat een volgend bureau met dit concept gaat doen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid