Nederland 1 in week 45 marktleider
Nederland 1 was afgelopen week marktleider op tv met 19,5 procent (6+, 18.00 ‒ 24.00 uur).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nederland 2 behaalde een marktaandeel van 7,0, Nederland 3 had 5,9 procent. RTL4 had 16,1 procent, RTL5 scoorde 7,7 en RTL7 4,0. SBS6 had een marktaandeel van 9,9 procent, Net5 4,0 en Veronica 4,5. Talpa scoorde 9,3 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Boer zoekt vrouw was het best bekeken programma van de week met 2,962 miljoen kijkers. De Wedstrijden zondag was goed voor 2,706 miljoen kijkers, Spoorloos trok 2,5,95 miljoen kijkers. Radar had 2,158 miljoen kijkers en naar het Journaal van 20.00 uur op zaterdag keken 1,981 miljoen mensen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid