Overslaan en naar de inhoud gaan

De winnaars van de Programmatic Awards 2022 op een rij

De zesde uitreiking van de Programmatic Awards levert een divers gezelschap winnaars op.
Miniatuurvoorbeeld
© IAB Nederland
Miniatuurvoorbeeld
© IAB Nederland

Brancheorganisatie VIA Nederland reikte gisteren voor de zesde keer de Programmatic Awards uit. Deze prijzen belonen bedrijven en (aanstormende) talenten in de wereld van programmatic advertisingcases. Wavemaker was met twee prijzen de winnaar van de avond. Hieronder staan de winnaars opgesomd.

related partner content for mobile comes here
Programmatic Awards 2022
Foto: aangeleverd

De winnaars

Programmatic Campaign Manager | 2022: Michelle van Andel - Merkle Nederland

Programmatic Rising Star | 2022: Dolores Eggink - Dentsu Benelux

Programmatic Sales Evangelist | 2022: Mink Zwolsman - Global Media & Entertainment

Young Sales Evangelist | 2022: Davey Borhem – ShowHeroes

Most Effective Campaign | 2022: Intent To Purchase Algorithm – Mediacom & Shell

Branding / Awareness Campaign | 2022: Cross-DSP AI-optimization on awareness for Hill’s Pet Nutrition – Wavemaker & Colgate

Best Digital Programmatic Omnichannel Strategy Campaign | 2022: Green Cuisine – Publicis Groupe & Nomad Foods (Iglo)

Innovative Format Solution | 2022: Are you listening? Programmatic Podcast – Wavemaker & ANWB

Tech & Measurement Solution | 2022: DPG Datalab – DPG Media

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in