Overslaan en naar de inhoud gaan

Kruidvat bereidt Nederland voor op de vakantie

Drogisterijketen lanceert nieuwe zomercampagne 'Goed voorbereid, groot voordeel'
Lies doet de vakantieboodschappen
Lies koopt vast in voor de vakantie
Lies doet de vakantieboodschappen
Lies koopt vast in voor de vakantie

Kruidvat luidt de zomer in met een humoristische campagne waarin zij laat zien dat het om meer dan één reden heel voordelig is om naar Kruidvat te gaan, vóórdat je vakantie gaat vieren. Niet alleen door het prijsvoordeel, maar óók door het ruime en gevarieerde aanbod. In haar complete 360°-campagne brengt ze dit met een dikke knipoog over het voetlicht. 

related partner content for mobile comes here

'Met onze hilarische zomercampagne helpen we Nederland goed voorbereid op vakantie. Onder het motto ‘Goed voorbereid, groot voordeel’, bieden we een uitgebreide keuze uit ons assortiment, zodat vakantievierders slim kunnen inkopen, tegen de lage prijzen die zij van ons gewend zijn.

Als je naar het buitenland gaat, hoef je niet na aankomst het driedubbele te betalen voor bijvoorbeeld zonbeschermingsproducten of opblaasartikelen die je in alle haast bent vergeten. En hoe onhandig is het om in het buitenland de juiste zelfzorgproducten te vinden. Deze kun je maar beter meenemen vanuit Nederland', aldus Brenda Smith, verantwoordelijk voor de marketing en klantervaring van Kruidvat.'

Hoofdrol voor moeder Lies

De campagne is compleet met een vernieuwde radiocommercial, tv-commercials, buitenreclame, point of sale, online en social inzet. Er is een vakantiechecklist  in de winkel, en via een QR-code op het schap online te bekijken en te downloaden. In de winkel word je via displays vanzelf naar alle zomervakantieproducten geleid. 

Vandaag gaan de nieuwe tv-commercials live met single moeder Lies in de hoofdrol, die in allerlei denkbeeldige, ongemakkelijke en lachwekkende situaties verzeild raakt en ervaart hoe belangrijk het is, niets aan het toeval over te laten. Zo komt Lies in de situatie waar ze zonder zonbescherming komt te zitten op vakantie en noodgedwongen ter plekke een miskoop moet begaan. Voor veel vakantiegangers een herkenbaar beeld. 

Bekijk hieronder een van de commercials. 

Credits

Adverteerder:                       Kruidvat
Reclamebureau:                  DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis:                     Annomann
Mediabureau:                       Initiative en Greenhouse Group
Concept:                               DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Social media:                       Blossom
 

 


 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in