Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumens op de Bank

De Banken hebben hun jarenlange investeringen in hun Merken in één machtige zwaai weggegooid. Hun slechte leningen zorgde voor een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Laten we hopen dat iedereen er wat van geleerd heeft. Maar daar plaats ik toch een vraagtekentje achter. De Banken waren er altijd voor Mens en Merk. Natuurlijk moesten ze daar geld aan verdienen. Maar ze verloren even uit het oog waar ze eigenlijk voor waren. Ze spelen een belangrijke publieke, maatschappelijke rol.

related partner content for mobile comes here

Nou nu hebben ze de kans om met een frisse herstart en een nieuwe accu de band met de Consumens weer aan te halen. Hun megalomane torens op de Amsterdamse Zuidas en waar dan ook zouden eigenlijk ontmanteld moeten worden.
Het contact met de klant moet weer hersteld worden. Maar dat zie ik ze, op een enkele onwaarachtige poging na, niet doen. De Consumens zit op de bank te wachten tot de Banken van hun tronen afkomen en zich weer gaan richten op hun eigenlijke taak. Service en betrokkenheid verlenen aan een maatschappelijk fenomeen: Consumens en Merk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in