Overslaan en naar de inhoud gaan

CCCP.tv wordt zelfstandig bedrijf

CCCP.tv en commercial productiemaatschappij CCCP.com gaan als twee aparte bedrijven verder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De naam van CCCP.com wordt veranderd in Comrad en , waar behalve tv-formats ook creatieve reclameconcepten worden ontwikkeld, wordt CCCP. De naamsverandering is om een duidelijke scheiding te maken tussen de twee bedrijven en verwarring te voorkomen.

related partner content for mobile comes here

Executive producer Jelanie Isaacs van Comrad: ‘De reclame-activiteiten van CCCP.tv waren in sommige opzichten conflicting met de productie van commercials, dus we hebben gezamenlijk besloten dat dit de beste oplossing is.’

Om die reden was CCCP.tv ook al verhuisd naar een ander pand. De aandelen van CCCP.tv zijn in handen van managing director Gijs van Dam , creatief directeur Mattias Schut en commercieel directeur Eelco Keune.

Schut blijft zelf overigens commercials regisseren voor Czar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in