Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Adverteerders moeten op zoek naar businessmodellen voor mobile advertising’

Om echt succes te hebben met marketing op het mobieltje zullen providers, telecombedrijven en adverteerders snel met nieuwe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse onderzoeksbureau voorspelt dat de totale markt voor mobiele marketing en advertising aan net eind van dit jaar 3 miljard dollar zal bedragen. In 2011 zal dat bedrag op 19 miljard liggen (dit bedrag is incl de bestedingen aan search- en video-advertising).

related partner content for mobile comes here

Echter: ‘Providers, adverteerders en marketingbureaus zijn nog afwachtend’, zo zegt Judith Rosall van ABI Research: ‘Grote merken en bureaus die op dit moment de mediamarkt domineren, bewegen zich ook erg voorzichtig richting mobiel. Hun ‘trage tred’ wat betreft experimenteren met mobiele marketing heeft wel gezorgd voor de komst van een groot aantal gespecialiseerde bedrijfjes, die weer als hulpmiddel kunnen dienen voor merken die voor het eerst mobiel gaan.’

De onderzoekers denken dat de meeste bestedingen de komende jaren zullen gaan naar mobiele televisie/video. Deze mobiele dienst zal volgens ABI in 2011 meer geld opbrengen dan sms op dit moment; 9 miljard dollar.

Bron: Marketingvox

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in