Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen reclameveiling tv via eBay

De veiling van reclamezendtijd op televisie door internetveilinghuis eBay lijkt te zijn mislukt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse Cabletelevision Advertising Bureau meldt het niet meer te zien zitten in het door ontwikkelde systeem, aldus Het Financieele Dagblad. De organisatie vertegenwoordigt grote televisienetwerken als CNN, CNBC, MSNBC, Fox, MTV, Discovery en Cartoon Network.

related partner content for mobile comes here

De netwerken leverden de zendtijd die bij eBay werd geveild en zonder hun medewerking is het project gedoemd te mislukken. Volgens Sean Cunningham, directeur van het Cabletelevision Advertising Bureau, is gebleken dat de applicatie van eBay veel beperkingen heeft. Dat zou een van de redenen geweest zijn om de medewerking aan de test te beëindigen. Daarnaast zouden er problemen bestaan met de aansluiting van het systeem op de systemen van de televisienetwerken.

Verder weigerde een aantal grote reclamebureaus om mee te doen met de proef.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in