Overslaan en naar de inhoud gaan

BBP neemt Customer Media Council over

Vakuitgever van MarketingTribune breidt uit naar vakgebied customer media.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met ingang van 1 januari wordt De CustomerMedia Council onderdeel van BBP in Woerden. De CustomerMedia Council is uitgever onder meer van het platform Customermedia.nl en het Customer Media Congres dat jaarlijks in september plaatsvindt. BBP in Woerden is uitgever van onder meer MarketingTribune en Twinkle en toonaangevende events in de marketing- en e-commerce sector als De Marketing- en E-commerceDagen en Branded Content Event.

related partner content for mobile comes here

De activiteiten van de Customer Media Council op het gebied van brievenbusreclame, zoals het congres de Nationale Dag van de Brievenbusreclame, workshops over onderwerpen gerelateerd aan brievenbusreclame en de opleiding Brievenbuscollege worden voortgezet in de nieuwe DM Council.Het doel van de DM Council is het streven naar een verdergaande verdieping voor professionals op het terrein van brievenbusreclame, DM, CRM en het uitwisselen van kennis tussen marketingprofessionals en wetenschappers onder de noemer CURIOUS MINDS. Daarnaast zal de DM Council inhoudelijke en secretariële diensten verlenen aan de Bijzondere Leerstoel Customer Media.

Bron: Nederlands Media Nieuws

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in