Overslaan en naar de inhoud gaan

Adverteerders zien internet als sluitpost

De meeste adverteerders zien internet advertising nog steeds als de sluitpost in het advertentiebudget.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze gebruiken banners en buttons als aanvulling op traditionele mediacampagnes. Die conclusie komt uit een onderzoek van Multiscope naar de internet advertentie markt in Nederland. Zowel de site-exploitanten als de advertentienetwerken zijn van mening dat de kennis adverteerders omtrent internet advertising nog bescheiden is. Volgens de geïnterviewde site-exploitanten en advertentie netwerken schieten de traditionele mediabureaus vaak te kort als het gaat om adviezen over internet advertising. Zij zouden een te afwachtende houding innemen. Traditionele bureaus zijn op hun beurt van mening dat het personeel van site-exploitanten en ad networks bestaat uit ‘jonge honden met weinig ervaring’.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in