Adsociety: Heineken Sub duikt op in het IJ


Na eerdere presentaties in Parijs en Milaan vond vorige week de Nederlandse introductie van The Sub in Amsterdam plaats.
De lancering werd groots aangepakt met een spectaculaire introductie aan het IJ in Amsterdam Noord, in gezelschap van onder anderen Marc Newson (designer van The Sub), Mark van Iterson (Global Head of Design bij Heineken), Alexis Nasard (President Western Europe en Global CMO bij Heineken), Valerio Zeno, Winston Gerschtanowitz, Boris Veldhuijzen van Santen, Willem de Bruin en vele anderen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHEINEKEN_SUB_HR-45.jpg
Heineken hostess met hapjes.
HEINEKEN_SUB_HR-70.jpg
Een batterij Subs staat klaar om de gasten te voorzien.
HEINEKEN_SUB_HR-77.jpg
Bram Westenbrink (Marketing Directeur Heineken Nederland, links) en Roeland Fernhout, de host van de avond.
HEINEKEN_SUB_HR-97.jpg
Winston Gerschtanowitz giet een versgetapt glas achterover.
HEINEKEN_SUB_HR-101.jpg
Dat zie je niet elke dag in Amsterdam. THE SUB kwam aan land met een onderzeeër.
HEINEKEN_SUB_HR-102.jpg
Vlnr: Pablo Chabot (Senior Brand Manager Heineken), Mark van Iterson (Global Head of Design & Concept bij Heineken) en Paul Tholen (Brand Manager Heineken).
HEINEKEN_SUB_LR_LOGO_108.jpg
De muzikale omlijsting was Heineken 'huisband' ‘The Originals’. De mannen waren er ook bij in het Holland Heineken House in Turijn, Beijing en Vancouver.
HEINEKEN_SUB_LR_LOGO_112.jpg
Het launch event in groen schemerlicht.
1226.jpg
Bram Westenbrink (marketing directeur Heineken Nederland, rechts) proost met Marc Newson, de vormgever van THE SUB
HEINEKEN_SUB_LR_LOGO_126.jpg
Newson bedacht ook THE TORP, een tweeliterfles om THE SUB mee te vullen.
HEINEKEN_SUB_LR_LOGO_131.jpg
Annemieke Mol (Teammanager E-Business Heineken, lilnks) en Kim Verheij (Contentmanager Digital Media Heineken)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid